torsdag 11 augusti 2011

Livet på landet

går ut på att jag får springa efter födan och
husmor njuter av livet :)

I verkligheten stortrivs vi båda. Första månaden har vi tillbringat mestadels på gården och njutit av sommaren, med massor av sländor, fjärilar och fågelkvitter. Känns som om jag skulle ha varit här länge, länge. Här finns fyra lägenheter i huset och vi brukar ha grillkvällar hos varandra. Många gamla bekanta har jag träffat och blivit bekant med nya människor.
Nätet däremot är ett problem, vi har problem i hela huset, så tyvärr blir det inte mycket bloggas nu. Hoppas naturligtvis på en förbättring. Jag läser nog era bloggar, men att få in en kommentar tar så otroligt lång tid.
Hoppas att ni alla har kunnat njuta av sommaren lika mycket som jag gjort.

10 kommentarer:

  1. Vad ni ser ut att ha det mysigt...båda två. Sommaren fortsätter väl förhoppningsvis ett tag till, även om vi haft det lite svalare och blåsigare än vanligt de sista dagarna. Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Vad bra ni har det :) Men jag saknar nog dina kommentarer..blev liksom så tomt utan dem...

    SvaraRadera
  3. Vad hemtrevligt du har det.
    Jag har saknat dina inlägg, fast jag har inte heller varit så aktiv ett par veckor.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka mysiga bilder du satt in, härligt och mysigt verkar ni ha det :) God fortsättning på det vännen! Kram/ Karin

    SvaraRadera
  5. vad hemtrevligt du fick det.. o fin öppenspis. Nu ska jag koka lite potatis o gör en köttfärslimpa..

    SvaraRadera
  6. Ni ser ut att ha det riktigt mysigt båda två.
    Här har jag oxå haft dator krångel så det har blivit litet dåligt med att va på datorn nu ett tag. Sommarn har jag njutit av och barnbarnen har nyss varit på besök och förgyllt tillvaron.

    Ha det gott min vän!

    Kram från: Odin

    SvaraRadera
  7. Jag saknar dig... Det var så kul med dina härliga kommentarer! Jag tycker att du ska ta kontakt med ngn "internetbolag" och kräva att de ordnar upp långsamheten till supersnabb! Det ska ju funkka!!!

    kram

    SvaraRadera
  8. Du MÅSTE få nätet åtgärdat!
    Ryt till, som bara vi kvinnor kan! :)

    kram

    SvaraRadera
  9. Livet på landet är underbart och jag ser att du har en liknande skön kamin som jag har. Katten ser också ut att njuta av att kunna jaga.

    Fin blogg du har och jag hoppas du får ordning på nätet.

    SvaraRadera