fredag 30 maj 2014

Blandad kompott


såg på nätet hur människor hade fixat till "totempålar", så jag var ju tvungen att testa och blev nöjd med resultatet

en dag hade jag turen att vara "dagmamma" till dessa två härliga hundar, Ronja och Kajsa, vattenslangen kom väl till pass när det var +29 i skugan, efter allt busas smakade maten bra ;)



fammos sessor, med mamma som chaufför, kom och hämtade mig på liten tjejcruising i en öppen bil i värmen, vi hittade till ett loppis också, bilen hade dom fått låna av sin mormor, och tur så fick även farmor njuta :)


Amerikanska raggarbilar var ut på cruising dom också en dag, då passade jag på att beundra dom också, och oj vad mycket fint där fanns :)

19 kommentarer:

  1. Vilken tjusig totempåle du gjort. Så härligt att besöka en loppis. Fyndade du något? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brukar nog oftast fynda något, nu fyndade jag en jättesöt klänning till barnbarnsbarnet :)

      Radera
  2. Sååå roligt att titta på alla dessa fina bilar på cruising. Men en bil som ser ut som att den var byggt av tegel var väl kanske inte så fin...Kul med loppis alltid hittar man nåt.
    Ha nu en fin helg.

    SvaraRadera
  3. Värsta totempålen nu får du dansa kring den ;-)
    Härligt med tjejcruising - kunde ni frakta hem några fynd i bilen?

    SvaraRadera
  4. Hej, jag är mäkta imponerad över krukkonsten! Så snyggt. Själv skänkte jag idag bort två säckar jord som jag köpt för jag har insett att jag inte tänker ha några flera blommor på min farstubro. Jag har ju hela naturen utanför, det får räcka" Syrenen blommar så vackert ännu, snart har väl det mesta blommat klart, det går så himla fort o sen har man bara högt gräs överallt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. HUR fixade du såna totempålar? Jag vill å!
    Härligt så du är i farten med allt möjligt, tjejerna i bilen måste ha haft en kul utfärd.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Vauv vilka härliga krukor! Hur får du dem att hållas uppe?
    Jag gillade dem verkligen.
    Härliga bilar oxå! Säkert skönt att få åka utan tak i värmen.
    Njut av sommaren! kram

    SvaraRadera
  7. Jag önskar dig en trevlig Pingst!

    SvaraRadera
  8. I dag har vi mulet, regnigt här. Passar bra för lite plockande... Hoppas du får en fin dag där också!
    kram

    SvaraRadera
  9. Fantastiska bilar och i den finaste satt dina små sessor!
    Vilken kul totempåle du har gjort med blomkrukor!! Den gillar väl sessorna?
    Glad Midsommar önskar jag dig, kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas du får en fin Midsommar. Kram

    SvaraRadera
  11. Hej, nu får du allt skärpa dig och börja blogga igen, nu börjar sommaren sjunga på sista versen och jag saknar dej!

    SvaraRadera
  12. Hoppas allt är bra med dig. saknar dina inlägg. Kram

    SvaraRadera
  13. Önskar dig en trevlig höstdag.

    SvaraRadera
  14. Hej! Börjar bli riktigt orolig. Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  15. Skönt att höra.
    Ser fram emot ditt lååååånga inlägg. Så småningom.
    kram

    SvaraRadera