onsdag 6 april 2011

Packa min kappsäck

borde jag säkert börja med så småningom:

Jag var efter tågbiljetter i dag och startar på söndag morgon. I Punkaharju på Kruunupuisto hägrar en härlig rehabiliteringsvecka. Får gå till färdigdukat bord och har tillgång till alla sorters bastu och simbassäng. Även om kroppen inte skulle bli i så mycket bättre skick, så är det i varje fall uppiggande. Att få komma bort från vardagen och träffa gänget från i höstas, betyder mycket för det psykiska välbefinnandet.

Det verkar som om jag skulle få en fripassagerare i min kappsäck:)

13 kommentarer:

  1. Det verkar så, som om kissen vill med :)
    Den vet nog säkert hur härligt du kommer att ha!

    SvaraRadera
  2. Så härligt för dej att komma på det o få njuta av stunden att enbart få gå till dukat bort...så roligt!! nu ha jag vari på nordljusparty.. får visa sen vad jag köpte.. hihi en sjal med rosor som Maria Montazami (stavas det så??)har.. el har vari med o "taji fram"..o så blev det en orange kopp (bunke).. blir bra till påsken!!ha en bra vecka sen då du far iväg.. kram

    SvaraRadera
  3. Du ska ha det så väldigt skönt, ok? =)
    sarai

    SvaraRadera
  4. nattugglan - väntar på bildbevis;) roligt och skönt skall det bli, start på söndag, kram

    SvaraRadera
  5. sarai - det skall du slå dej i backen på att det blir, skönt och jätteroligt:)

    SvaraRadera
  6. Ha en trevlig rehabiliteringsvecka :-)

    SvaraRadera
  7. ja visst är röda stövlar oxå häftiga,, de förra jag hade va det.Nu skulle jag gärna ha köpt rutiga i rött/svart,,men de hade inte min storlek.Så då fick det bli gulgröna..

    SvaraRadera
  8. huvudsaken att man hålls torr om fötterna:)

    SvaraRadera
  9. Hoppas du har det jätteskönt!

    SvaraRadera
  10. Får hoppas du får en härlig vecka.
    Idag skiner solen här efter gårdagens allt ösregn. Men det blir nog vår fortare med lite regn.

    Allt gott till dej min vän! kram från: Odin

    SvaraRadera
  11. Kamomilla -det blir det säkert:)
    Odin - ingen sol, i går kväll var marken vit när det kom snö, men nu är det blött och vårlikt igen:)

    SvaraRadera