måndag 11 juli 2011

Home Sweet Home





Flytten är avklarad, på söndagkvällen hade jag allt på plats och städat. I går fixade jag på gården 8 timmar. Med många pauser, och det var en så skön avkoppling efter två veckor med flyttlådor:) Finns mycket att göra på gården ännu, men en sak i taget, tid finns. Och alldeles härligt att kunna pyssla ute.
Jag har problem med nätet här, som om någon skulle ha hällt sirap i systemet. Läser era bloggar men har inte kommenterat för det tar en evighet. Har jobbat två timmar för att få in det här. Hoppas på en bättring:)
Njut av sommaren, det gör jag, för nu har jag
KOMMIT HEM

13 kommentarer:

  1. Fina foton, ger bra bild av hur det ser ut. Och underbara fönster-vad-det-nu-heter! Djupet i dem!
    Underbart är också att höra din glädje! Vad skönt att du är hemma nu! Kram! =)
    sarai

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att ha hittat hem ;)

    Verkar vara ett riktigt härligt hem dessutom!!

    SvaraRadera
  3. Så mysigt det ser ut hos dig. Skönt att ha allt på plats, kan jag tänka. Ha en fortsatt skön sommar!

    SvaraRadera
  4. Åh så underbart det ser ut - vilken fin miljö! Glädjer mig med dig..hoppas sirapen tar slut någon gång ;-)

    SvaraRadera
  5. va skönt för dej.. har du bott där förrut..el är det nått du ha köpt nu..

    SvaraRadera
  6. Åååh va fint, med fåtölj framför brasan o allt ;) Kan tänka mej att du trivs bra där!

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt nytt hem du har hittat! Jag tyckte också om de vackra fönstren och just jupet i dem. Förstår att Du trivs och känner dig hemma där. Njut nu av sommaren och ha det gott!

    Kramar från din vän: Odin

    SvaraRadera
  8. Va fint du har det syssi :)
    Härligt att du "hittat hem" nu. Ha en riktigt skön sommar och kanske vi ses nåt tag nu då du kommit lite närmare "min by". Kram

    SvaraRadera
  9. Jätte fint! Så hemtrevligt! Kramar!

    SvaraRadera
  10. Så härligt att du kommit på plats och känner att det rätt!

    Själva har vi en lång process att gå igenom innan vi förhoppningsvis kan säga detsamma ;)

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  11. Hoppas du har det bra! Vilket vackert, härligt hem du har nu. Där kan du ju inte annat än må bra. Hoppas du får igång internätet så du kan vara igång som vanligt :)
    Ha en fin helg!
    kram

    SvaraRadera
  12. Så fint du fått det, ser så hemtrevligt ut.
    Kram!

    SvaraRadera