torsdag 6 oktober 2011

Sommaren som gick

Detta har jag lyssnat till hela sommaren, ute på gården eller inomhus med fönstret öppet. 
Vedlidret fick jag flyttat närmare huset, så nu är vintern tryggad.
Tur så kollar katten vädret, lättare att veta hur man skall planera dagen då :)

Min pensionsansökan blev inte godkänd, så nu har jag lämnat in besvär över det. Bara att vänta och se tiden an.
Senaste dagarna har vi haft regn och rusk, riktigt höstväder. Längtar efter soliga och klara höstdagar. 

9 kommentarer:

  1. Vad kul att få se lite bilder från dig igen. Hoppas allt är bra. Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Den katten är nog så vacker! =)

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Så roligt att du är på gång igen. Jag såg just idag på min blogglista att du inte uppdaterat på 50 dagar. Hoppas att internet kommer att fungera hos er i fortsättningen nu.

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  4. hoppas det ordnar sej med pensionen! o vilket vattenfall..fint!! Ja visst va det en dyr maskin som jag nog bara fåra drömma om.. hmm..jag skulle få 500 för min men ändå tycker jag att 1000 euro är för mycket då jag bara syr åt mej själv..skulle ju behöva börja sälja om man ska ha en dyr maskin,Här har det oxå regnat idag o nu väntas en storm..så nu får vi se...Ha det bra

    SvaraRadera
  5. Kul att få ett livtecken från dig :)
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att få läsa ett nytt inlägg från dig. Hoppas sommaren varit bra och vilken vacker utsikt du har.
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  7. Nu prövar jag att kommentera hos dig idag för att se om jag får fram några ord till dig...det är helt hopplöst nu med det i princip överallt!!
    Grrr....

    Så härligt du bor nu med trädgård där du och kisse kan vistas och porlande vatten intill. Vad är det en damm av något slag? Förstår att det känns skönt att bo där och med så bra sammanhållning också bland grannarna. Hoppas nätet rätar upp sig snart...
    http://pysselfarmor.bloggplatsen.se/

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att du är tillbaka och vad synd att den int gick igenom. Längtar också efter fina klara höstdagar :-)

    SvaraRadera
  9. Så bra att du är på gång igen! Fina bilder och så gullig katt.

    Harmt med pensionen om du ställt in dig på den... Hoppas besväret lyckas!

    Du bor ju i en idyll!!! Porlande vatten...

    Ha en fin söndag!
    kram

    SvaraRadera