måndag 1 oktober 2012

Mår bra:)

Dagarna går med stormfart, full rulle med sessorna. Dessutom flyttade jag igen, jo jag vet att det verkar som om jag skulle vara av nomadsläkte:) Hittade en lite mindre 2:a, hyran är 200€ billigare/månad. Därtill är det ett radhus, så jag har en liten framgård och en lite större bakgård.
Hur det nu råkade sig så träffade jag en gammal kär vän och nu sällskapar vi, tänka sig hur det kan gå på gamla dar.

Barnbarnen gillar honom skarpt som synes. Det är ju en förutsättning för att det skall fungera.





Nu när jag börjar få allt igång i mitt nya hem och gården lite fixad, så syns vi nog här oftare. Ha det bra i höstrusket alla.









10 kommentarer:

  1. Jag blev så glad när jag såg ditt inlägg. Verkar som du har all anledning att må bra nu. Härligt! Hoppas du trivs i din nya lägenhet. Kram

    SvaraRadera
  2. Herlig med en ny och till synes ennu bättre lägenhet och att det är billigare gjör ju inte ont!
    Fina bilder förressten!
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera
  3. ååå så roligt!! Då förstår jag att du inte har tid att vara här och göra inlägg ;-))
    och man blir aldrig för gammal för kärlek!
    Ha det bäst!!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig nyhet :-) Grattis!

    SvaraRadera
  5. Jag satt och tänkte på dig i går och undrade hur du har det. Men nu förstår jag att du mår jättebra. Så roligt med din "nya manliga" vän. Fast nu får du nog ännu mindre tid att blogga :)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hur det nu kom sig... Allt möjligt händer där hos dig! Du är bara att gratulera! :) Verkar vara en riktigt trevlig man att döma av utseendet.
    Här har jag nu ledigt i morgon och på fredag. Sedan helgen på, så det är riktigt skönt att koppla av lite med annat.
    Ha det så bra!
    kram

    SvaraRadera
  7. Så trevligt:)
    Bläddrade lite bland dina inlägg och såg att ditt barnbarn hade en brandmans t-skjorta...mitt barnbarn har en far som utbildar sig till brandman och jag vet att han har sökt en sådan skjorta men bara funnit polis varianten. Har du nån aning var man kan hitta ???
    Tacksam om du ger dig tid att svara:)
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  8. Va härligt.. visst kan man finna kärleken..eller som man säger på äldre dar.. en kaffevän.. Bra oxå att barnbarnen trivs med honom.. Och kul med en ny lägenhet..Och att du fick större trädgård.. det kan man behöva..om man har en "normal" sommar.. den vi har haft nu va ju lite si o så med..

    SvaraRadera
  9. Jag hoppas att du / ni har fått ha en bra jul.
    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År 2013.
    kram

    SvaraRadera