onsdag 27 november 2013

Kyras 2-års kalas


På söndagen firade vi lillsessan, som blev 2 år i veckan.
Godiset smakar både födelsedagsbarnet, storasyster och kusinen


Full fart var det hela tiden, så pappa fick passa på och ge lite bränsle i farten ;)


Fammos större sessa Catira och mommos lillprins Rasmus pustar ut mellan varven :)


Här sitter vi och njuter av allt gott, både saltigt och sött. Vid bordsändan sitter min mamma, vid henne mågen min och dottern Lotta, sessas farfar och hans mamma. Trots att vi skilde oss för länge sedan är vi goda vänner och kan umgås helt normalt. Vi träffas ju alltid på barnbarnens kalas och varannan jul firar vi tillsammans hos min son. Sen är det ungdomarna, den mörka killen och mitt äldsta barnbarn, dom som snart skall bli föräldrar till mitt första barnbarnsbarn. Den rödhåriga killen är son till min fd från ett senare äktenskap. Tycker att det är fint att vi alla kommer överens.





6 kommentarer:

  1. Å då är lillsessan din näääästan lika gammal som min prins Max - född i januari. Tänk vad de växer fort!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga foton av alla dina nära och kära. Tiden går fort
    med att barn och barnbarn växer upp, så visst är det härligt att ni kan umgås som vänner trotts att ni skilt er. Födelsedagsbarnet ser ut att ha jätte kul.

    Allt gott till dej!

    SvaraRadera
  3. Vilken glad liten flicka! Så underbart det måste vara för alla när ni kan umgås så. Tyvärr är det inte så i många familjer. Barnen vill helt klart träffa alla släktingar och gärna på en gång. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är en glad filur med glimten i ögat. Visst är det skönt att vuxna kan umgås naturligt, trots gemensam bakgrund:)

      Radera