onsdag 4 maj 2011

Pappersinsamling

 Nästan så här många papperslappar, tror jag att det behövs, till min pensionsansökan:) I varje fall känns det så, för jag har sprungit till en massa olika läkare, röntgen, ultraljud och laboratoriet. Nästa vecka skall vi ha möte, med min läkare och min arbetsgivare, och det kommer att blir intressant. Tror nämligen  att chefen har tagit en fast anställd till min tjänst, trots att jag fortfarande är bara sjukskriven. Bör utredas;) Kylan fortsätter och nu börjar jag på allvar önska lite värme tillbaka. Min sons bröllop är på lördagen, och jag har faktiskt inte tänkt klä mej i pilkhalare dit;)

Så här såg gården ut hos oss på 1:a maj efter snö och hagel:( Hoppas det var sista gången vi fick sådant otyg!

7 kommentarer:

  1. Hoppas att det går bra med din pensionsansökan!

    Till helgen verkar det som om värmen kommer tillbaka, så du behöver nog inte pilkhalare (vad det nu är?)

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir varmt snart..tänkte frysa ihjäl där ute igår då jag stack huvudet utanför sjukhuset

    SvaraRadera
  3. ja usch, sådan här kyla vill vi inte ha efter den vinter som varit!
    hoppas byråkratin löper smidigare framöver och hoppas ni får ett fint bröllop (med hyfsat väder)!

    SvaraRadera
  4. hoppas det går bra med pensionsansökan nu..o kallt har vi oxå..nu är det +5.brr, det är så kallt i luften oxå,,de vet sådär råkallt.

    SvaraRadera
  5. Varför skall det vara ett sånt himla papperskrig så fort man skall ansöka om någonting. Får hoppas det ordnar sig till det bästa för dig.
    Att det kan vara kallt. Jag har inte frusit så här mycket på hela vintern som jag gör nu. Men till helgen har de lovat varmare, så jag hoppas ni får ett härligt pröllopsväder.

    Kram från: Odin

    SvaraRadera
  6. ja fy för lappning.. o ännu mera har jag..säkert 8 byxor till..jag samlar på HÖÖG o sen börjar de klaga o då måste jag ta itu med lappningen..ha en bra kväll..

    SvaraRadera
  7. Det låter väldigt konstigt att ngn blivit fast anställd på din tjänst, som du ju de facto fortfarande har kvar. Det ska du se till att blir utrett!

    Ha en fin morsdag!

    kram

    SvaraRadera