måndag 9 maj 2011

Sonens bröllop

firade vi 07.05.2011 i strålande solsken och härlig värme


Tillställning var varm och intim i och med att brudparet var svängt mot gästerna, och stod vid ett bord alldeles vid första kyrkbänken


Endast när prästen välsignade brudparet stod dom med ryggen mot oss



Brudparets dotter, fammos sessa, var blomflicka och som kavaljer hade hon sin kusin, mommos lillprins




Här tränar dom med min dotter på att blåsa såpbubblor på brudparet



Hela lyckliga familjen



Valsen gick bra och här får jag dansa med min son, bruden dansar med sin far och min bror dansar med brudens mor. Min mor sitter förnöjt i stolen och tittar på:)


Champangen med bild av brudparet, likadan bild hade vi på karamellerna vid sittplatsen

En oförglömlig dag






14 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag det måste ha varit! Och så fina de är!

    Vi har tre barn, men det är bara dottern som är gift. Hennes bröllop var på Sicilien för det är där hon bor, men vi var med i alla fall och det var väldigt roligt.

    Ha en fin forsättning på måndagen!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  2. Så underbart med bröllop och ett lyckligt par!
    Så fina dom var både stora som de små!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Som jag sagt tidigare, underbar klänning!
    Verkar ha varit en finfin tillställning, och jag förstår att du är stolt!

    SvaraRadera
  4. Oj så stolt du får va..de va ju så fina..Jag har 2 flickor som ha gift sej..den ena gifte sej i sverige....Det va fina flaskor med kort av dem..ett minne!

    SvaraRadera
  5. Så fina de var allihop. Extra roligt när vädret är bra.
    //Anne-Lie

    SvaraRadera
  6. Åh vilken läcker brudklänning - med röda band! Åh så söta barnen är i de kläderna.
    Vilken underbar dag som du kommer att minnas länge.

    SvaraRadera
  7. Jag säger som dom andra, vilken underbar dag, och vilket vackert brudpar :-) Så söta små barn :-)

    SvaraRadera
  8. vilken familj du har, och så mysigt ni ser ut att ha haft det på bröllopet!

    SvaraRadera
  9. Härliga bilder och härlig tillställning :)//Karin

    SvaraRadera
  10. Vilket härligt bröllop! Å vilken tur att det blev solsken. Så vacker brud och brudgumm och så vacker småsessa och lillprins:-)Minnen du bär med dig för resten av livet förstår jag.

    Ha en skön helg! kram från: Odin

    SvaraRadera