tisdag 7 juni 2011

Friska vindar

blir det här inomhus nu, och det behövs

vad i katten är detta för en manick:)

Ni var många som frågade om håret, jo jag klipper det själv. Har gjort det många år, för när jag kommer till slutsatsen att det skall vara kort, ja då skall det ju ske genast. Bakom klipper jag mest på känsla i fingren, kollan bara ibland i spegeln hur det ser ut. Nu skall jag lite städa i värmen för jag får efterlängtat besök av min väninna från Österbotten.
Ha det bra och njut av värmen.

6 kommentarer:

  1. En sån manick sku definitivt behövas här hos oss, överallt.
    Duktiga du som lyckas klippa håret själv.

    SvaraRadera
  2. Hos mig fläktar det också ganska bra, har öppna fönster på tre håll, så panelgardinerna fladdrar ordentligt i fönstren.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har haft planer på att köpa en fläkt, men ännu inte kommit till skott. Vi ska på Klinte i eftermiddag, få se om jag kan stanna till vid elaffären.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Vi tog fram fläktar igår för att klara natten. Sen blev det strömavbrott i timmar tre!
    Kul med gäster från Österbotten :)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  5. Det gick bra för löparna, trots värmen. 2800 kvinnor sprang, promenerade 5 km. Dottern var ngnstans på plats 100-120, vilket ju inte hade ngn betydelse. Hon var nöjd över att ha orkat springa hela sträckan!
    Ha så bra!

    SvaraRadera
  6. Din kisse är nog så söt!
    Kramar!

    SvaraRadera