torsdag 23 juni 2011

Midsommarhelg


Har plockat blommor och dekorerat till festen för seniorerna. Snart skall jag fortsätta med att flytta bord och duka. Mulet har vi, så jag dukar i vår aula. Kanske säkrast att planera ätandet inomhus. Sen är det bara att börja med maten.
Här är några bilder på nya lokalen, föregående hyresgäst har lite saker kvar där ännu, där skall jag fira nästa midsommar, på min egen lilla gård.
 här har jag min första gäst:)
det här skall bli mitt eget lilla paradis
 skall bli ett nöje att kocka här
när vinden tjuter i knutarna, skall jag sitta med mitt kaffe framför brasan
skall bli härligt att dricka morgonkaffe och titta ut på gården, och om det är varmt, ta kaffekoppen med och koppla av under träden, hoppas jag hittar bra plats, så jag kan sätta upp en hängmatta:)
Hoppas ni alla får en avkopplande och trevlig midsommar!

9 kommentarer:

  1. Jag vill önska dig en Trevlig Midsommar!
    Förstår att du fick lägenheten du tittade på.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Härliga foton! Ha en riktigt skön Johanne! Kram!
    sarai

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt Glad Midsommar!

    Så mysigt det ser ut på dina bilder, där kommer du säkert att få det jättebra.

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  4. skall du flytta nu då från "boendet"??? Oj vilka härliga fönster du har där på din "nya gård".. Ha en skön helg fast det regnar här...

    SvaraRadera
  5. Trevlig midsommar, och grattis till Nya lyan!

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga bilder. När ska du flytta dit?

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig plats att bo på och vau vilka fönster!
    Här är det lugnt och stilla just nu. Jag njuter.
    Ha så bra i helgen!
    kram

    SvaraRadera
  8. Så fint du kommer att få det :-) Hoppas din midsommar blev minnesvärd :-)

    SvaraRadera
  9. Men ohhhhhhhhhh så fint så fint. Vilken mysig lägenhet. Och så härligt att ha trädgård utanför. Där kommer du absolut att trivas!

    SvaraRadera