torsdag 2 juni 2011

Lycka

är att få tillbringa dagen med fammos sessa, här har nykomlingen fått komma ut på åktur

 mat och kaffe har jag blivit bjuden på i massor, kaffekokaren blev en kär sak, skulle det ha varit riktigt kaffe så skulle jag ha magsår redan :)

kanske det är lika bra att man håller lite ordning på torpet och leksakerna, men utan alltför mycket ansträngningar

här är en renbadad fröken och håller kvällskonsert för fammo



Vilken härlig känsla att få krypa ner bredvid en liten tös, och höra henne snusa när jag skall somna, MollaMaja får nog flytta sej från min sida av sängen:)



11 kommentarer:

  1. Oj..vilken myspys dag och natt :-) förstår att sakerna var populära :-)

    SvaraRadera
  2. Ni ser verkligen ut att ha haft en härlig dag!
    Så fin hon är din lilla sessa och så underbart att få rå om henne.

    Jag har haft mina barnbarn så långt borta, så jag har aldrig fått vara någon riktig mormor. (Min dotter bor på Sicilien) Att träffa barnbarnen ett par veckor om året ger ingen riktig kontakt och det har varit en stor sorg. Nu är de stora och tänker nog inte så mycket på mormor och morfar.

    Ha det så gott!
    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  3. Förstår att lilla sessan somnade gott efter en sån aktiv dag. (kaffebryggaren var för söt)
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  4. Förstår din lycka fullständigt - små sessor är söta och goa! De snusar så skönt så man blir trött själv ;-)

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  5. Det här inlägget är så fullt av kärlek så jag nästan börjar gråta <3
    Underbart Syssi!!!

    SvaraRadera
  6. Så lycklig lilla sessan ser ut med sina nya leksaker. Visst kan man väl dricka ca hundra koppar kaffe då värdinnan är så söt :)
    Även jag fick äran att somna med min lilla prinsessa igår då ungdomarna gjorde stan. "Mummu, jag blundar en liten stund, väck mej sen!" Hon sover ännu, ovanligt länge.
    Jag far nu iväg till jobb. Solen skiner och det blir en fin dag igen!
    Ha så bra idag!
    kram

    SvaraRadera
  7. Underbart! Och vad kul att du har kameran till hands i de där fina situationerna! =)
    sarai

    SvaraRadera
  8. vilken fin liten prinsessa..o va roligt att kunna gå ut o gå med dockan..fin servis o kaffekokare!!...ha en bra helg..

    SvaraRadera
  9. Tittar litet hastigt förbi för att önska skön och underbar helg!

    SvaraRadera
  10. Barnbarn är nog livets efterrätt. Förstår att du njutit av att få ha sessan hos dig och hon har garanterat njutit av att få leka med alla nya fina leksaker du införskaffat. Det är det här jag kallar kärlek:-)

    Kram från: Odin

    SvaraRadera
  11. Kärlek av bästa sorten, och värmde hjärtat så när hon inte ville åka hem utan stanna längre:)

    SvaraRadera